Mis probleemid on Taisto bussidel kütusega külmal ajal?

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Laupäeval jäi Taisto Tartu-Tallinna buss kümmekonnaks minutiks tee äärde seisma ning logistas hiljem 70-kilomeetrise tunnikiirusega Tallinna. Bussijuht ütles, et tegemist oli kütuseprobleemiga, mida tuleb külma ilmaga pidevalt ette, kuna buss kasutab biodiislikütust. Mis probleemid on Taisto bussidel kütusega külmal ajal?

Vastab Taisto Liinid ASi liinispetsialist Jan Landrat: Bussijuhi juttu on keeruline tagantjärele kommenteerida.

Minu teada ei olnud seal kütuseprobleem, vaid lihtsalt üks toru oli katki. Eks need on üldised talvised teemad, midagi erakordset seal polnud. Talvekuudel tuleb ikka tagasilööke kõigil bussiettevõtetel.

Millised on peamised tõrked?

Peamisteks probleemideks on busside käivitamine suure külmaga, busside õhusüsteemis tekkinud niiskus võib liiga madalal temperatuuril ära külmuda ning diislikütus hanguda.

Reisijad said bussijuhi jutust aru, et laupäevase juhtumi põhjuseks oligi just biodiislikütuse hangumine. Kas te kasutate siis talve külmakraadide jaoks sobimatut kütust?

Ei. Kütuses ei olnud viga. Seal oli täielikult tehniline nüanss.

Nii et kütuses ei olnud viga, kuigi bussijuht seda ütles? Saate kinnitada, et kõik teie bussid kasutavad talvediislikütust?

Kütust... Ei oska teile praegu peast hoobilt kommenteerida.

Kas saate teha midagi selleks, et ära hoida selliseid ebameeldivaid tõrkeid, või on need talvel paratamatud?

Igatalviseid külmast tingitud tagasilööke tuleb reisijate teenindamisel ette nii meil kui teistel bussifirmadel. See on paratamatus, mis on tingitud eelkõige meist mitte sõltuvatest põhjustest ehk tee- ja ilmastikuoludest.

Kuid saame kõik probleemid lahendatud ja lumerohke talve algusest hoolimata oleme oma kaugbussiliine teenindanud ikkagi suuremate probleemideta.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles