Koostöö, uued mõtted ja uued tutvused olid
peamised põhjused, miks Alatskivi ruumikas loss oli eile puupüsti täis Eesti mitme nurga rahvast ning naaberriikidest tulnud
inimesi.
Koostöö, uued mõtted ja uued tutvused olid
peamised põhjused, miks Alatskivi ruumikas loss oli eile puupüsti täis Eesti mitme nurga rahvast ning naaberriikidest tulnud
inimesi.
«Kus vähegi saab Jõgevamaad tutvustada, seal peab kohal olema,» muheles eile Alatskivi lossis alanud rahvusvahelisele kohaturunduse konverentsile tulnud mittetulundusühingu Jõgevamaa Koostöökoda juhatuse liige, Tabivere abivallavanem Kalev Kurs.
Kalevipojaks kehastunud vägeva kasvuga Kalev Kurs pakkus enne ettekandeid Jõgevamaa leti ette seisma jäänud inimestele kohalikku krõmpsuvat värsket kurki ja juustu.
Lahke pakkumine käis ka õue võistluseks «Parim pala» püstitatud telgis ja lossis korraldatud väikse laada lettide taga. «Tulime end siia tutvustama,» ütles üks laadaline, Võrumaal Varstu vallas Taarapõllu mahemarjade talu perenaine Tiina Langus. «Sellises kohas näed teisi tootjaid, kellega saab tulevikus koostööd teha.»
Koostööst ongi maal praegu kõige rohkem puudu, toonitas konverentsile tulnud Alatskivil restorani Apollo Belvedere pidav soomlanna Marja Korpimäki, kelle toidukohas valmistatav soolane suupiste «Eesti-Soome» hinnati eile parimaks palaks.
«Koostööni tuleb jõuda ettevõtjatel ja ka kohalik omavalitsus peab mõistma, et piirkonna arendamine pole vaid ettevõtjate asi, vaid ka valla, kogu selle kandi asi,» ütles ta.
Kohaturunduse konverentsil arutletigi selle üle, kuidas oma kodukohas elu paremaks teha. «Kohaturundus hõlmab kõike piirkonnaga seotut,» selgitas konverentsi korraldaja, MTÜ Tartumaa Arendusselts tegevjuht Kristiina Liimand. «Selle alla käib turism, investeeringud, ettevõtlus ja kohaliku elu arendamine.»
Kuidas Tartumaal elu on edenenud, uurivad konverentsile tulnud ligi poolteistsada inimest täna õppereisidel.